Subscribe

RSS Feed (xml)

Dijana oleh

Direka Khas Untuk:
Elyas's Family

Powered by Blogger

6/25/10

Salam Pemberitahuan

Assalamualaikum.......

Salam kepada semua pembaca. Huhuhu... Hari ni sye nk umumkan, blog ini hanya setakat hari ini. Selepas ini saya akan lambat lagi la tuk update. I Julai 2010 dah nk lapor diri di Wakaf Tapai. Semoga semuanya dalam keadaan baik2 jer hendakNya. Amin...... Selamat tinggal online.... Huhuhu....

Selamat tinggal Yayasan Selangor!!! Terima Kasih. Jasamu tetap dikenang. Ucapan khas buat Warga Institut Kemahiran Yayasan Selangor:

Teruskan usaha, kuatkan semangat dan mohonlah kepada Allah SWT, Mudah-mudahan Allah membantu dan merahmati IKYS seiring niat murni ingin membantu anak bangsa kita maju. Berbanggalah terhadap IKYS kerana ia adalah suatu institusi yang berjuang untuk kepentingan pendidikan melalui kemahiran. Biarlah orang lain berbangga dengan gahnya nama-nama Universiti dan Kolej, tapi biarlah IKYS berbangga kerana dapat melahirkan insan berkemahiran dan mampu menjadi insan yang berguna. Mudah-mudahan Allah SWT mempermudahkan. Amin.....

Sesungguhnya, biarlah kita bertemu kerana Allah & berpisah juga kerana Allah. Allah lebih mengetahui dan pastinya ada hikmah daripada semua yang berlaku. Mohon ampun andai kata tersalah bicara atau terguris perasaan. Kepada Seluruh Warga Kerja IKYS, Selamat Maju Jaya!!! =)

"Semoga IKYS Sentiasa Menjadi Kebanggaan & Harapan Buat Mereka Yang Memilih Kemahiran Sebagai Cabang Meneruskan Kehidupan"

0 comments:

Post a Comment

Tahniah kerana 'mengomen' hehehe...

 

menuju Allah

menuju Allah
[perjalanan masih jauh anakku]

perhatian semua!! ini adalah harapanku

Boikotlah Produk-produk Rejim Zionis dan Sekutu-sekutunya. Ingatlah kata-kata ini,
"Kecairan Wang Negara Sekarang Bukan Terletak Di Bank-bank Perdagangan, Tetapi Sebaliknya Terletak Di Pasaraya-pasaraya Besar Yang Kebanyakkannya Dimiliki Oleh Orang-orang Yahudi!!!"