Subscribe

RSS Feed (xml)

Dijana oleh

Direka Khas Untuk:
Elyas's Family

Powered by Blogger

3/12/12

LTDL opsss... di terengganu bohh!!

Assalamualaikum semua.............. (^^)!


Alhamdulillah... Allah masih beri kesempatan untuk aku mengucap akan kalimah Lailahaillah.. Masih mampu untuk bernafas dan melihat akan segala kebesaran-Nya. Nikmat yang dikurniakan tidak terhingga dari aku membuka mata di pagi hari hinggalah aku menutupkan mata di waktu malam. Syukur Ya Allah....

04 Mac 2012 yang lalu (Ahad) adalah hari cuti umum di Terengganu. Ramai yang cuti masa tuh. Cuti kan... Tapi, aku tak la berapa nak cuti. Hahaha... Sebab? Kena wakil pengarah tuk wakil jabatan sempena LTDL. Haih... Sabar itu separuh daripada iman. Then, separuh lagi?? :p

Tapi kan, okey jer gi tgok LTDL. 1st time tgok memang menarik..... Tgok dekat2 memang feel lain.... Awek2 litarnya? Hahaha.... Banyak dosa free aku time tuh. Huh!! Tgok kiri dosa, tgok kanan dosa. Nak pejam?? Mau kena langgar ngn beskal karang.... Sabau je lah....

Ni sebahagian dari LTDL moment, layan je la..... ngeeee~ :p




















p/s: Taun depan nak masuk jugak la LTDL. Leh tgok gadiz2 pengiring. Hahhahaahahaaa....

0 comments:

Post a Comment

Tahniah kerana 'mengomen' hehehe...

 

menuju Allah

menuju Allah
[perjalanan masih jauh anakku]

perhatian semua!! ini adalah harapanku

Boikotlah Produk-produk Rejim Zionis dan Sekutu-sekutunya. Ingatlah kata-kata ini,
"Kecairan Wang Negara Sekarang Bukan Terletak Di Bank-bank Perdagangan, Tetapi Sebaliknya Terletak Di Pasaraya-pasaraya Besar Yang Kebanyakkannya Dimiliki Oleh Orang-orang Yahudi!!!"